maanantai 1. heinäkuuta 2013

† † †

 Heippa!


Tossa on kuva mun lahjoista mitä mä sain + sit vielä sain ruusuja ja kortteja




Voisin vähän kertoo teille kuluneista päivistä:
Sunnuntaina: heräsin noin. 12.30, sitte aloin siivota mun veljenkaa keittiöö, joka oli sotkunen lauantain jäljiltä. Sitte klo. 15 aikaa lähin skoballa kohti Helsinkii mun kummitädin luo. Siellä me katottiin leffaa ja syötiin jäätelöö, ja sieltä mun piti lähtee joskus klo.18.45 koska meille tuli vieraita. Loppuillan olinki kotona.

Maanataina: Äiti herätti mut klo.10, ja sit joskus klo 12-13 välillä me lähettii mopolla kohti Helsinkiä. Me käytiin parissa liikkeessä, iskän työpaikalla ja tarjoustalossa ostaa mun mopoon kakstahtiöljyy.. xD Sitte klo.18 me lähettiin koko perheen kanssa Vihtiin serkkujen luokse.♥ Tultiin sieltä kotiin 21.30 ;) Loppuilta onki menny koneella ollessa.

Kummitädin tuliaiset 
 Huomenna ois taas yks uus päivä Stadis. Tulkaa moikkaa jos satutte näkee ;)

puspus♥ Mila

10 kommenttia:

  1. Kuvaisitko päivän asuja videoille/videolle lähiaikoina? :) Niitä on kiva katsoa, ja pari olet tainnut tehdäkin :) Hyviä videoita sinulla ja kiva blogi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ju voin taas alkaa kuvailee niitä :) Kiitos paljon :))

      Poista
  2. Kuinka paljon sä sait rahaa??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no emmä tiiä kehtaanks mä sanoo, ettei tuu mtn valituksii

      Poista
    2. aijaa no voi harmi hyvää kesää sulle oot nätti

      Poista
    3. Kyl sä voit kertoo!! Ei kukaan valita:)

      Poista
    4. TOS ON MUUTEN 340 EUROO

      Poista
    5. ja mistäs vitusta sä sen voit tietää ku ei mila sitä oo sanonu!!!!!!!!!!!!!!

      Poista
    6. NO LASKE VAIKKA ITSE TOSTA KUVASTA (JOS OSAAT)

      Poista