sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

ღღღ











Tänää on ollu paljon tekemistä. Aamulla ku mä heräsin joskus 10 aikaa, katoin tunnin telkkarii ja aloin valmistautuu Saran konffikseen, sitte ku olin valmistautunu ja mul oli viel vähän aikaa.. Alotin tekee teille videoo joka on just nyt lataumassa :) Toivottavasti saan sen videon nopeesti ladattuu :) Sitte ku kello oli jotain vähän vailla 13 lähin ajelee skoballa Saralle. Siel oli jonkun aikaa, sitte tulin kotiin, olin koneella ja sitte me lähettiin luukkiin. Siel me uitiin, otettiin aurinkoo, kuunneltiin musaa ja juteltiin Ja lähettiin sielt sit joskus 19.30-20 aikaa ja sitte tulin kotiin söin, olin ulkona ja koneella..juttelen nyt Villen kaa, taino me jutellaan siin ihme facebook videopuhelu höskäs ;) Mut joo ei täs nyt mitään erikoista ollu 



miks nää alotuskuvat on aina tälläsii?? :oo

Videoon, jonka tein tänään pääset TÄSTÄ

Ei muuta! 
puspus Mila 

3 kommenttia:

  1. kenen villen? ;) ai fonseliuksen villen kaa? ;)) sun blogi on oikeesti niin ihana! <3

    VastaaPoista
  2. Pientä rakentavaa palautetta:
    Voisitko alkaa kirjoittamaan vähän erilailla tänne sun blogiis. Koska mun mielestä ei oo kauheen kiinnostavaa lukea blogitekstiä, jossa on tälläsii sanoja: sen jälkeen, sitten lähin kotiin, ja sit olin siel vähän aikaa ja lähin sit kaverin kaa sinne, sit tulin joskus 12 aikaa kotiin ja sit tänään heräsin 11 aikoihin ja sit lähin äidin kaa kauppaa ja sit oon ollu vaan koneel yms.

    Ja tää oli vaan tällästä rakentavaa palautetta. Tykkään sun blogista ihan älyttömän paljon!!!!
    Ja tajuun sen, että tää on sun oma blogi ja sä saat päättää ite et miten kirjotat.

    VastaaPoista