perjantai 14. heinäkuuta 2017

MINILOMA LANDELLA


 Tuntuu tosi hyvältä olla pitkästä aikaa täällä kirjoittelemassa. Siitä on melkein jo 2 kuukautta kun olen viimeeksi täällä päivitellyt, joten eiköhän nyt ole korkea aika palata tänne. Nää pari kuukautta on menny tosi nopeesti. 

Mä olin hankkinu mulle ja Juulille viikonlopuksi kämpän Ristiinasta, johon oli tarkotus mennä viettämään vähä minilomaa pois pääkaupunkiseudulta, sen hulinasta ja arjesta. Pakattiin siis tavarat ja lähdettiin kesäkuun 30. pv, perjantai aamuna ajelemaan 9 aikaan kohti Ristiinaa. Viikonlopulle meillä ei ollut mitään sen ihmeellisempiä suunnitelmia, tarkotus oli vaan mennä viettämään viikonloppua ja rentoutumaan.

Perjantaina käytiin pyörähtämässä, sellasessa kylätapahtumassa mikä sielä oli. Koska sellasta ei usein oo, nii olihan sielä pakko käydä kääntymässä. Vaikka eihän se nyt mikään mun ja Juulin paikka ollu. Muuten oikeastaan vaan pyörittiin ulkona, käytiin mm. uimassa ja paikoissa joissa olin lapsena, syötiin ja vietettiin aikaa uusien tuttavuuksien kanssa, joihin siellä tutustuttiin. Sunnuntaina sitten siivottiin kämppä, käytiin mun isovanhempien luona syömässä ja ajettiin kotiin.

Viikonlopun kuvasaldokin jäi tällä reissulla erittäin vähäiseksi, kuvia oli ehkä yhteensä 20 ja puolet niistä olikin sellasia kuvia, joita ei tänne kuitenkaan kehtaa julkaista. Mutta oli kyllä tosi kiva reissu. Oli kiva päästä hetkeks pois "arjesta". Tutustua uusiin ihmisiin.







Instagram: Milasutinen
Ask.fm: Milsuuw
Youtube: Milasutinen
Snapchat: Milsuuw

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti