keskiviikko 17. toukokuuta 2017

VIHDOIN 19V

Noniin vihdoinkin sain teile tämän videon muokattua, julkaistua youtubee ja postauksen kirjoitettua. Ehkä vähän hävettää, että tämä tulee nyt näin myöhään. Mietin jo että jättäisin tämän julkaisematta, mutta tässä sitä nyt ollaan. Ja voin kyllä sanoa, että vihaan temppuilla ton videonmuokkausohjelman kanssa niin paljon ettei mitään. Muistan kun olen joskus tapellut kokonaisen päivän sen kanssa.
Tämän kerran postaus ei itsessään ole niin pitkä, mutta halusin kuitenkin tehdä sen videon lisäksi, sillä halusin vähän kirjoittaa ja kertoa tänne vähän mun päivästä ja niistä fiiliksistä. Mutta nyt itse aiheeseen. Videon voi halutessaan katsoa TÄSTÄ

Mulla oli siis lauantai 13. pv toukokuuta synttärit ja tänä vuonna täytin 19. Ja se ainoa kysymys mihin en osaa ikinä vastata kun täytän vuosia on se ”miltä nyt tuntuu?” se on sellainen kysymys minkä kuulee lähes joka vuosi kun täyttää vuosia. Enkä ikinä ole osannut vastata siihen, enkä varmaan jatkossakaan osaa. Tuntuu kyllä omallatavalla oudolta olla 19, kun vastahan sitä täytti 18. En varmaa ikinä muutenkaan osaa sanoa omaa ikääni oikein synttäreitten jälkeen.
Mun päivä 19-vuotiaana alkoi niin tavallisesti kuin oikeastaan kaikki muutkin mun syntymäpäivät, eli sillä että herätetään laulamalla sitä (paljon onneeaa vaan, paljon onneeaa vaan...) ja siinä samalla saan sitten mun lahjan. Ja tämän jälkeen oli sitten aamupala. ja tälläkertaa aamupalaksi oli kakkua ja pulla (nämä tietysti leivän lisäksi). Muuten aamupäivä menikin ihan chillaillessa, kunnes sitten oli aika alkaa laittautua, sillä olin sopinut kahvitreffit aamupäiväksi, jonne sitten lähin ajelemaan siinä 12.30 maissa.





Sitten kun pääsin kotiin, siivoilin ja autoin lasikaiteiden pesemisessä, jonka seuraumuksena, mulle tuli sitten tosi kiire laittautua iltaa varten. Koska noh tapani mukaan halusin illaksi sitten meikata hieman enemmän kuin tavallisesti, koska en yksinkertaisesti arkena enää jaksa kamalasti meikata mitenkään erikoisesti, ihan normi kamat vaan naamaan ja menoksi.
Ja siinä kaiken keskellä tietysti tuli naama ja vaatekriisi päälle ja mikään ei tuntunut onnistuvan. Ja sitten tuli jo kiire junaan. kaikkea tätä helpotti se, että saatiin sitte kyyti juna-asemalle, niin ei tarvinnut sitten bussilla mennä johon olisi sitten mennyt ylimääräistä aikaa.
Junassa sitten suoraansanottuna mua alko vituttamaan. Meikki, hiukset ja vaatteet ei ollu sitä mitä halusin, joten se ärsytti. Mua ärsytti myös se, että tuli kiire ja puolet asioista jäi tekemättä. Purin tätä vitutusta junassa ja pelkäsin, että loppuillasta tulee ihan kamala sen olon takia. Onneksi näin ei käynyt, nimittäin heti kun näin Veran olo alkoi parantua. Ehkä se johtui myös siitä, etten enää niin paljoa kiinnittänyt asiaan huomiota. Ja tämä oli hyvä, sillä illasta tuli lopulta tosi kiva.




Mentiin siis MEMPHIS nimiseen paikkaan syömään ja mulla ei ole mitään negatiivistä sanottavaa. Super ihana paikka, super hyvä ruoka ja aivan älyttömän ihana tarjoilija. Siis mulla ei ikinä ole missään ollut niin mukavaa, ystävällistä ja iloista tarjoilijaa kuin tuolla lauantaina! Suosittelen kyllä ehdottomasti kaikille. 6/5

Tähän loppuun haluan sanoa kiitos kaikille jotka oli mukana mun päivässä ja kiitos kaikista onnitteluista.


PS. Suuret pahoittelut siitä, että tämä postaus ja video tuli tänne näin myöhässä.

Instagram: Milasutinen
Ask.fm: Milsuuw
Youtube: Milasutinen
Snapchat: Milsuuw

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti