sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

OTSIKKO

Tähän postauksen alkuun haluaisin avautua...koska mua ärsyttää tosi paljon ku mua haukutaan ämmäksi jos en tee postausta, joo tiedän että postauksia ei aina tule niin useasti mutta ei se tarkota sitä että teidän anonyymien pitäisi heti alkaa haukkua mua ämmäksi tms.. ja mulle ei viikolla tapahdu mitään joten en halua tehä sellasta postausta jossa ei oo mtn ideaa!! nomutta joo toisiin aiheisiin...! :)


Tällä viikolla ei oo tapahtunu oikeestaa mitään...taino perjantaina meijän koulus oli enkun tunnilla sellanen "suunnistus" tai emmä oikee tiiä mikä se oli...normituntejanormitunteja ja sitte n.11.20 oli joku sellanen walter ry juttu missä puhuttiin rasismista yms. sen jälkee oli köksää! :D Sitte ku pääsin koulust menin dösään ja ennen mun pysäkkii painon stoppii ja menin seisoo keskiovien eteen...sitte se kuski ei pysähdy siihen vaa kiihdyttää vauhtia ja ajaa ohi, menin tietenki sanomaan sille kuskille että mun piti jäädä sillä pysäkillä, kuski sönköttää jotain että en puhu suomea ja jättää mut seuraavalla pysäkillä ja sieltä mä sitte kävelen kilometrin kotiin..että ärsytti! :(( No sitte joskus 19 aikaa menin Saralle...me ei tehty mtn erikoista juteltiin, hengailtiin ja oltiin vaa..lähin sitte saralta kotiin viimesellä dösällä...!

Lauantaina menin käymän sellossa...tulin sielt joskus 16.10 ja sitte Sara tuli meille... me kuunneltiin musiikkia, oltiin ulkona ja juteltiin, katottiin telkkarii. Saraa tultiin sitte hakee meiltä puol 10...loppuillan kattelin sit telkkaria ja olin koneella, menin nukkumaan joskus puol 2. :DD

Tänään menin Jumboon kiertelee mun vanhempien kaa...taino oikeestaa oltiin ettimässä mulle takkia ja syömässä..mut ei löydetty mulle takkia :( ainoo mitä löysin oli MIYO Candy gloss No. 09. kun tultiin kotiin leivoin kääretortun ja sitte olin koneella ja meille tulikin vieraita joskus 18 aikaa... joo no ei täs muuta taidan nyt lähtee suihkuun! :)
P.s. Toivottavasti joku ees jakso lukee! 

PussMila

17 kommenttia:

  1. Onko noi sun huulet? :)
    Vähän kiva postaus! Tosi harmi, että sua on haukuttu..

    VastaaPoista
  2. oot nii kaunis o: <3
    millon teet muutes videon ? :)

    VastaaPoista
  3. ärsyttäviä tollaset anonyymit, jotka haukkuu sua jos sä et tee postausta just sillon kun ne haluaa.
    niiden pitäs ihan oikeeski hävetä!!!
    mut kun tollasia kommentteja tulee niin ei ehkä kannata vastata niihin, antaa niiden vaan haukkua keskenään. niinku esimerkiks toi yks postaus, jossa anonyymit alko haukkumaan toisiaan ihan tyhmästä asiasta. Joo mut sori, et mä nyt kaivelen näitä vanhoja asioita. ja tosi ikävää et sua on haukuttu vaikka millä nimillä ja haukkumasanoja.
    Mut JOS tollasia kommentteja vielä tulee niin poista ne sitten samantien kun näät ne, koska jos joku on kirjottanu jonkun asiattoman kommentin ja sitten muut anonyymit tulee kattoo tätä blogii ja sitten ne huomaa sen asiattoman kommentin ja sit ne alkaa haukkumaan toisiaan.
    Joo sori vielä kerran! Kun tästä tuli VÄHÄN liian pitkä<3

    VastaaPoista
  4. Älä välitä noist jotka haukkuu sua ämmäks, nimittäin munki blogiin on tultu mua sanomaan! niillä ei oo mitään elämää-.- Mut kiva postaus=) Ja oon samaa mieltä, et jos ei oo järkevää postattavaa niin onko väkisin sitte kirjotettava=)

    http://timantinelamaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Mila oot super kaunis! ♥ sit ku tulee 100 lukiaa nii tee joku spessu (;; tai joku.

    VastaaPoista
  6. ei saa haukkua minu ystävää!!!!!!!!!! !:((((( ♥♥

    VastaaPoista
  7. Oot kaunis ja sul on niin ihanat hiukset :)

    VastaaPoista
  8. mitää kuka ääliö tollasta rupee sanoo :D veikkaisin et se on joku sun tuttu jota ärsyttää sinä mut älä välitä tollasista ! :D

    VastaaPoista
  9. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  10. rakastan blogiis! :) tee pliis videota pian! :--) joku hiuspostaus vaikka tai ostosten esittelyy? :)

    VastaaPoista
  11. Vähän kiva blogi ja tosi hieno toi ulkoasu! Ja oot muuten tosi nätti ja namiii noi juustonaksut! Nyt munki alko tekee noita mieli :D Tosi kiva blogi! :)

    http://emmaadele.blogspot.fi/

    VastaaPoista