perjantai 8. maaliskuuta 2013

HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ

Hyvää naistenpäivää!

Ei mul oo oikee mtn asiaa aattelin vaa kirjotella eilisestä ja täst päiväst, ku muina tän viikon päivinä ei o tapahtunu oikee mtn!

No siis eile oli koulua 10-16 ja meil oli vikal tunni fysiikan koe :/ ja ku koulu loppu minä ja Sara suunnattiin suoraan meille! :) Ei tehty oikee mitään erikoista kunha juteltiin vaa ja oltiin mun serkkujen kaa. Sara lähti sit jossai vaihees laulutunnille. Ja loppuillasta mä leihin mun serkkujen kanssa (2v,2v,5v). Je laitoin mun serkut nukkumaan puol 8 ja menin sit ite nukkuu puol 12! :)

Tänään koulu alko 8 ja oli aika tylsä päivä, jouduin käymään tänään terveysasemalla.. koska mun silmään meni jotain ja mua sattu nii paljo ettei mtn rajaa :( ja siihen meniki koko matikan tunti! sitte kaks vikaa tuntii oliki köksää...päästiin koulusta 13.40... Kotona olin koneel ja sitte 17.25 menin jumboon ja tulin sieltä 20 ja nyt loppuillan oon vaa ollu koneella ja katellu telkkarii

PussmoiMila

11 kommenttia:

  1. mikä sun silmässä oli?:o olikse joku roska ? miten ne lääkärit sai sen pois

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun silmä oli ärtyny ku siel oli ollu jotain paskaa ja sit se lääkäri tonki sen siel pois jollai "tikulla"

      Poista
  2. ota useemmin päivänasu kuvii tai videoita sul on nii ihania vaatteita! :) ja sul on söpö tyyli <3

    VastaaPoista
  3. timantinelamaa.blogspot.fi/ - liittykää lukijoiks! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä taas alota tota sun blogis mainostamista! Ei ketään kiinnosta toi sun ärsyttävä blogis. Kun ethän sä edes tee melkein ikinä mitään postauksia. Ja se tässä on ärsyttävää. Milakin kirjoittaa useammin kuin sä kuukaudessa yhteensä.

      Poista
  4. ihana tyyli sul :) tee postaus rippimekoist?? tai millast etit/haluisit :)

    VastaaPoista