sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

BLÄÄH

Sori ku nyt on ollu taas tälänen tauko.. ku ei oo vaa ollu inspistä kirjotella! Eikä oo mitään hyvää aihetta, ku ei aina jaksais kirjottaa: lauantaina tein..... jos ymmärsitte! 


Perjantaina mä ja Sara käytiin Bio rex:sissä kattomassa Pitch Perfeckt! Se oli tosi hyvä! Emmä oikee mitään muuta perjantaina tehny! :)
Lauantaina olin Saran ja Pinjan kaa meillä ja sitte ku ne lähti kotiin joskus 19 aikaa, olin koneella ja katoni telkkarista sen The Ring 2...Oli ihan kiva kattoo sitä leffaa yksin kotona! (Y) mutjoo... sit menin nukkumaan joskus 01.50, joka oli virhe!!
Tänään mä jouduin herää puol 8, koska mulla oli tänään riparitapaaminen klo.9. Kun tulin sielt riparitapaamisest söin, olin koneella, katoin telkkaria...sitte joskus 15 aikaa menin lenkille ja loppuillasta oonki ollu vaa koneella! :) Oon ollu koko päivän iha väsyny ku nukuin vaa joku 5 ja puol tuntii, mut oma vika ku en menny ajois nukkuu! :)) 

Alempana kuvia muutamasta ostoksesta:

Guessin meikkipussi (aito): 40e
Tähtikorvikset: 1e (seppälä)
Lintukorvikset: 2e (seppälä)

Mä haluun et tulee kesä! 
Mmoimoi 

P.s. KIITOS KAIKILLE UUSILLE LUKIJOILLE!! 
P.s.s. Jos teillä on joku aihe mistä voisin kirjottaa...kommentoikaa! :)) 
P.p.s.s Kikkailkaa Milsuuuu

18 kommenttia:

  1. Mulla on kans tollasseet seppälän tähtikorvikset:)

    VastaaPoista
  2. Kivat ostokset ja kiva postaus. On aina kiva välillä kuulla et mitä sulle kuuluu(:
    Voisit joskus tehdä My dayn sillee et kun sä oot heränny ja meet vaikka kaupungille ja kuvaat siellä kaupungilla kun oot. Sitten kun oot tullut kaupungilta kotiin: kuvaat mitä oot ostanut. Joo täs oli tällänen pieni idea:)
    (ei oo pakko toteuttaa jos et haluu)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Oon yrittäny tehä My day videon, mutta kun se on youtubessa niin se pätkii niin paljon,että sitä ei pysty kattoa! Mut yritän parhaani mukaan saada tehtyä my day videon niin että se ei pätkis! :))

      Poista
  3. Koska uutta postausta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sit ku on aihe..innostus.älä aina kysy -.-

      Poista
    2. Onks sulla sit joku ihmeen ongelma O_O

      Poista
  4. Milaaaaaaaaa <3
    Tee munkaajoku video(; no ei mut tee se ihme kuppi juttuXDD

    VastaaPoista
  5. tee rippimekkopostaus! :) tai siis kuvii et millast rippimekkoo etit! (jos oot löytäny niii laita kuva!!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käyppäs katsomassa toi Milan seuraava postaus :D

      Poista
  6. Oot aivan ihanan näköinen kuvassa

    VastaaPoista
  7. Oot kaunis ::) Ja liityin lukijaks, mun blogin saa kans kattoo... :>

    elinaaaslife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. oot nätti + kiva blogi ! :):)

    http://miri-my-life.blogspot.fi/

    VastaaPoista