lauantai 26. tammikuuta 2013

KYNSILAKAT

Niinku otsikosta voiki jo päätellä, tein tällasen toivepostauksen, missä esittelen mun kynsilakat! Ainii....sori ku en pystyny tekee tänää sitä lauluvideoo ku olin nii väsyny ku tulin jumbosta että nukahin lattialle ku olin lukemas lehtii...en kyl tiiä miks mua väsytti nii paljon! :3
Mut joo...olin siis jumbos shoppailemassa ja kattoo sen leffan Vuonna 85 ja mun mielest se oli hyvä!
No mutta nauttikaa tosta videosta! :)



Sitte seuraavaksi vähän huomisesta!
Huomenna mä oon menossa selloon joskus 1 aikaan, sit meinaan lukee Nälkäpelii, koska se pitää olla luettuna 31. päivä ja sit vois lukee vähän kemian kokeeen joka on ensviikon keskiviikkona! :((
Et sellasia suunnitelmia huomiselle! :) Näytän teille sitten ostokset, jos niitä sattuu tarttumaan!
Toivottavasti teil oli tänään kiva päivä!
hmm... Jaksokohan kukaan lukee tätä...TOIVOTTAVASTI, no mut...
Näkyillään taas! moikka! :DD

xoxo MILA

P.s. Teen sen lauluvideon ens viikol LUPAAN!!

13 kommenttia:

  1. minkä kappalee laulat lauluvideossa???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeeeeeeeeee:)
      Se on ihan SUPER hyvä biisi<3
      Ja varsinkin kun itselläni on viis vuotta nuorempi sisko<3

      Poista
  2. Tee joskus myday. Kiva blogi!!!

    VastaaPoista
  3. sulla on iha mahti kiva blogi !! ♥ ♥


    Kauhee kukkahattu mummo tuli valittaa tähä postauskee http://milsuuuu.blogspot.fi/2012/05/perus-torstai.html

    XDDDD mitä ne sille ees kuuluu:DDDD


    :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. moikka vaan...
      Kauhee kukkahattu mummo on palannut....

      Poista
  4. Kiitos!! :D
    Jjoo mietin ihan samaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Milsuuuu!
      Mä kävin äsken sanomassa sille kauheelle kukkahattu mummolle suorat sanat.
      Koska mua alko pikkusen ärsyttämään kun kävin kattomassa sitä postausta ja 11 kommenttia oli kyllä sellaisia että huh huh.
      Älä välitä niistä Milsuuuu/Mila!
      Ne on vaan sulle kateellisia.








      Älä vaan välitä niistä ne ei vaan tiedä mistään yhtään mitään!!!!!!!

















      timantinelamaa.blogspot.fi
      Käy kattoo jos yhtään kiinnostaa ja liity ihmees lukijaks!!!

      Poista
  5. sulla on tosi kiva blogi! ♥ oon lukenu kauan :)
    Täs ois vaa yks pikku juttu mitä voit ehkä harkita, et jos laittasit näitä kuvii vähä isommaks sillee ku oot laittanu ne nii painat siitä suuri. :D tajuutko:)


    Tää on nii ihana blogi ku tää ei oo mikää massa vaa just oman laine ♥

    VastaaPoista
  6. Kiitos!♥
    Jjoo voin tehä nii...ja tajusin kyl ;))

    VastaaPoista
  7. sul on kiva blogi ku teet videoita(: käy ihmees kattomas myös mun blogi(:
    http://www.nellykaroliina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. oi vitsi ku kiva video (: teen kans ite videoita blogiin ja sit tuben puolelle (:

    http://juli-aaa.blogspot.fi/

    http://www.youtube.com/user/JuliaMariaaaa

    VastaaPoista
  9. sanoks et noit on paljon... mul on vähä yli 100 et niiiton aika paljon

    VastaaPoista