maanantai 21. tammikuuta 2013

EXCITED♥

Mmmooi kaikki ihanat ja rakkaat lukijat! :))

Tänään oon jotenki TOSI ilosella tuulella ja muutenki onnellinen! 

Lähipäivinä ei oo  tapahtunu mitää kertomisen "arvosta"! Mut aattelin kertoo teille huomisesta ja mitä se pitää sisllään!!

ELI:  koulu alkaa 10 ja loppuu 2, koulun jälkeen käyn kotona ja lähden melkein heti Riikalle...
Riikan kaa aateltiin mennä kuvailee jonnekkin kivaan paikkaan ja tehä jotain hyvää ruokaa! :)
Sit josku 17.30 me lähetään ekaan riparitapaamiseen! :)) Jjee!! 


:Mila

11 kommenttia:

  1. Hei Mila! Minä olen barbi ja nimeni on Mandi.
    kysyisin vain että milloin teet mydayn?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Barbie Mandi
      Sun profiilissa luki, että sä oot kolmekymppinen?
      Ooks sä oikeesti 30v?

      Poista
    2. joo? oon iha oikee barbi kyllä

      Poista
    3. ok kiva.....
      et oo näköjään kirjottanut sun blogias kauaa.
      ja se on mun mielestä tosi tylsä......
      ei siis millään pahalla♥

      Poista
    4. onkse joku ongelma et oon kirjottanu sitä vähä aikaa? XDDDDDDDDDDDDD kaikkiha jostai alottaa.
      Kuulostat aika idiootilta... ei siis millää pahalla eikä millään hyvälläkään ♥

      Poista
    5. onkse joku ongelma et oon kirjottanu sitä vähän aikaa? XDDDDDDDDDDDDD
      kaikkiha jostai alottaa.
      Kuulostat aika idiootilta...
      ei siis millää pahalla eikä millää hyvälläkään<3

      P.S. Enkä pystynyt laittamaan sydäntä tohon öerään, koska mä kirjotan tätä kommnetria mun Nokia Lumia 900 puhelimella XD

      Poista
  2. Onks toi sun neule ostettu H&M:ä?
    Koska mulla on samannäköinen.

    VastaaPoista
  3. http://timantinelamaa.blogspot.fi/, voisitko milää liittyy lukijaks jos yhtää kiinnostais? oisit eka lukija ja oisin iha tosi happyy jos liittyisit=)

    VastaaPoista
  4. sazxlhkvdosa ?! oon se edellee sielt youtubest ku kerroin et oon su kaverin kaveri ja sillee ja asut espoos ja sit oot viel tulos mun kaa samalle riparitapaamiselle ?!?! tää ei oo todellist :D

    VastaaPoista
  5. voitko kirjottaa seuraavan postauksen ja joku oli jo vissii pyytäny mut lauluvideo ois tosi kiva!1 :))) sun blogi on ihan paras ja yks mun lepmi blogeist!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) laulupostaus on varmaan seuraava "kunnon postaus"

      Poista