maanantai 28. tammikuuta 2013

Mmmooii taas!
Tänään on ollu tosi kiva ja hauska päivä! Mul on varmaa huomen vatsalihakset ihan kipeet ku oon nauranu nii paljon... Mutjoo koulus oli taas ihan normipäivä! :) Mul oli tänää: matikkaa, mantsaa, enkkuu, kässää, ruotsii ja äikkää...eli hyvin tylsiä aineita! :) No koulun jälkeen Sara tuli meille ja me tehtii Demistä sellanen ystävyys-testi tai semmonen (ne joil on Demi ni ymmärtää) ja saatiin siit 42/45 pistettä,eli tosi hyvin! :) Ja sit tein tollasen kollaasin must ja Sarast :) Eik ookki hiano? ;)
 Mut nyt illalla mun pitää lukee nälkäpelii ja kemian kokeeseen :/

Ainii...alhaal on video niist mun eilisist Sello-ostoksist:
Ja siin on myös se mun tekemä kollaasi!



No ei mul nyt tälläkertaa ollu muuta...toivottavasti ees joku jakso lukee ton tekstin!! :)

♔: Milsuuuu

21 kommenttia:

  1. Sä ja sun kaveri ootte todella kauniita :) !!


    Mila voitko tehdä tollasen kollaasin mut siiihen tulisi kaikki sun parhaat kaverit ja sellaset jotka on tullu sulle tosi läheiseks yms.

    VastaaPoista
  2. Oikeest en jaksa kirjottaa tota vahvistus koodi juttuu (et en oo robotti) XDD u know? ota se poooois XD

    ootte tosi kauniita ♥ Onko Saralla blogia? (:

    VastaaPoista
  3. Miks et osta kameraa joka tarkentaa?...

    ja misk toi kysely on vielki tuolla?...:D

    VastaaPoista
  4. ^ toh mun viimeseen kommenttiin (oon siis toi 1 ylempi) niinii toi ei kyl oo cascada hajuvesi vaa escanda tai joku sellane :D

    VastaaPoista
  5. Oij! Sulla on ihana blogi :)

    viivilifess.blogspot.fi
    Voikko liittyä jos kiinnostaa?

    VastaaPoista
  6. Kiva postaus<3
    Koska sä muuten teet lauluvideon?

    VastaaPoista
  7. ihana postaus Mila :)) ja tää uus ulkoasuki on tosi kiva :--D

    VastaaPoista
  8. ♥♥Uus ulkoasu on hieno♥♥
    ♥♥Se piristää tätä blogia jotenkin kummasti♥♥

    VastaaPoista
  9. Voisko jotkut käydä kattoo mun blogia? (: ku mul ei oikee noit lukioita oo
    http://star-and-luna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Mila mä rakastan sua ku otit ton kirjain jutun pois se vahvistus!! ♥♥

    VastaaPoista
  11. Koska teet seuraavan postauksen? Kun sä oot pitänyt jo viiden päivän blogi tauon. Ja musta se tuntuu seitsemän päivän blogi tauolta.
    Elikkäs koska siis sä alat kirjoittaa uudestaan niitä postauksia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään illalla tulee uusi postaus! :)

      Poista
    2. Ok kiva juttu:)
      Ootan iltaa innolla<3

      Poista
  12. millon lauluvideoo ? <3

    VastaaPoista
  13. ♥♥♥♥♥Moi Mila♥♥♥♥♥
    ♥♥♥Mihin aikaan sä siis teet sen postauksen♥♥♥
    ♥♥Vai teeks sä sitä ollenkaan tänään♥♥

    VastaaPoista