perjantai 13. heinäkuuta 2018

KOKO PERHE YHDESSÄ REISSUUN

En tiedä miks tää innostus tähän kirjoittamiseen tulee aina tälleen illalla. Mut jotenkin oon aina ollu sellanen että joko innostus iskee muhun tosi aikasin aamusta tai sitten illalla, ei oikein koskaan mitenkää keskellä päivää, mutta kyllä sitäkin toki joskus tapahtuu. 
Mutta oon huomenna aikaisin aamulla lähdössä pienelle lomalle mun perheen ja sitten toisen meidän ystävä perheen kanssa. Ja kun sanon mun perheen niin tarkotan kaikkia meitä neljää + koira mukaan lukien, en oo koskaan ollut ulkomailla niin, että koira olisi ollut mukana, joten tästä tulee varmasti erilaista ja kivaa koska Noell on mulle yhtälailla perhettä kuin kuka muukin perheenjäsen.

HÄN ON MUUTEN KASVANU TAAS IHAN HIRVEESTI

Ennen tätä reissua mulla on viimeiset kuukaudenpäivät ollu kunnon työputki, koko aika vaan töissä oli tässä muunmuassa sellanen 10 päivän työputki joka oli kyllä tosi rankkaa. Viimeisinä päivinä tuntui, ettei pää toimi kunnolla ja sekin kyllä johtui siitä, että kroppa oli vaan niin väsynyt.
Sitten on myös ollut sellasia 6 päivän putkia ja vapaapäiviä ei oo hirveesti ollu koska oon tehny myös ylimääräisiä vuoroja töissä kun on tarvittu vähän extra apua. Ja nyt vihdoin sitte pääsen nauttimaan vähän lomasta, vieläkun oon niin vähän aikaa tuolla ollu töissä niin lomapäiviäkään ei oo kertynyt, että voisi ihan kunnon loman pitää. Mutta kyllä tää pienikin vajaa viikon loma muualla kun kotona Suomessa tulee tarpeeseen ehdottomasti. Ja odotan kyllä innolla. Tarkotus on vaan yksinkertaisesti rentoutua, syödä hyvin, olla ulkona, maata rannalla ja viettää aikaa perheen kanssa. Kun meillä menee työvuorotkin aina ristiin niin ettei nähdä edes kotona enää niin paljon kuin yleensä.



Tänä vuonna koko juhannuskin meni töissä, nautin silti siitä. Koko muu perhe, otti Noellin mukaan ja meni mökille joten sain koko juhannuksen ajan rentoutua ja nauttia omasta seurasta ja syödä hyvin. Esimerkiksi lauantaina kun tulin iltavuorosta kotiin tein itselleni pitsaa ja katsoin pari leffaa, jonka jälkeen menin nukkumaan. Ja tämä oli musta ihan täydellinen juhannus tälle vuodelle. Oli mukavaa vaihteeksi viettää rentoa juhannusta kotona, siitäkin syystä, että töissä oli koko juhannuksen hirveä kiire koko ajan. Tuntui välillä siltä, että edes tauoilla ei saa hengähtää. Joten rento leffailta omassa rauhassa pitsan kanssa oli oikein hyvä vaihtoehto tälläkertaa.


On tässä onneks paljon muutakin ollut kun pelkkää työtä työn perään. Muunmuuassa tämä viimeisin 10pvn työputki ”kruunautui” sillä, että menin sillon 5.7 torstaina Janikan kanssa Hernesaaren rantaan kattomaan Evelinaa ja nauttimassa illasta ulkona ja tällön mulla oli pitkästä aikaa viikonloppuvapaa. En hirveesti kuuntele suomalaista musiikkia mut Evelinasta tykkään ja siks olikin kiva päästä sinne vaikka olinkin sen torstain aamuvuorossa. Eikä sääkään silloin mikään paras ollut. Yllätys yllätys satoi vettä kun kaatamalla kun olen jossain missä voi olla vain ulkona, mutta samapa tuo. Oli super kiva ilta.

TULOKSENA ILLASTA, OLI SE ETTÄ TÄMÄ IHANA PUNAINEN ZARAn PAITA VÄRJÄSI MUN RINTSIKAT IHAN PUNAISEKSI.

Kävin myös kesäkuussa sielä Helsinki päivän konsertissa ja sinnekin päädyin ihan vahingossa. Alunperin oli vaan tarkotus mennä kaverin kanssa stadiin espalle vähän piknikille istumaan ja juttelemaan, kun seuraavana päivänä oli vapaapäivä. Kun sitte oltiin lähdössä kotiin päin nii päädyttiinkin sinne konsertti alueelle ja sieltä sitten päädyttiin parin mutkan kautta pubiin istumaan.




Viimeviikonloppuna, kun mulla pitästä aikaa oli koko viikonloppu vapaata käytiin lauantaina koko perheen kanssa autolla tekemässä päiväreissu Turun saaristossa. Käytiin syömässä ja pysähdyttiin parissa paikassa vähän pyörimässä ja kiertelemässä. Ja tottakai Noell oli mukana. Ja se meni tosi hyvin. Noell viihtyy autossa hyvin ja muutenkin kulkee mukana hyvin paikassa kun paikassa joten mitään ongelmia ei ollut. Vaikka koko päivä meni reissussa tosi rennosti olin silti ihan älyttömän väsynyt kun päästiin kotiin, joten meninkin melko aikaisin nukkumaan. 


Mut ihan hirveesti enempää en oo kavereita nähny tai muutenkaan mitään kovinkaan sen erikoista tehnyt kun aikataulut tuntuu aina menevän ristiin. Ja oon muutenkin aina töiden jälkeen tosi laiska lähtemään yhtään minnekkään. Helposti tulee vaan heittäydyttyä sohvalle koiran kanssa ja siinä se päivä sitten kuluukin. 

Kävin myös viikko sitten laitattamassa ihanat ”loma” kynnet ja ripset joita oon pitkään halunnu. Joten eiköhän näillä nyt kelpaa reissussa olla. Tämäpäs oli yksi iso sekasorto kuvia ja tekstiä miten sattuu. Reissun jälkeen sitten tuun varmasti kertoo siitä vähän enemmän. Mut nyt ehkä olis hyvä mennä nukkumaan kun huomenna on kuitenkin tosi aikainen herätys. 



...öitä!

Instagram: Milasutinen
Ask.fm: Milsuuw
Youtube: Milasutinen
Snapchat: Milsuuw

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti