torstai 24. toukokuuta 2018

20. SYNTYMÄPÄIVÄ

Mun synttäreistä on nyt kulunut reilu viikko ja nyt oli sopiva aika tulla kertomaan tänne vähän, miten ne oikein meni.
Alunperinhän mun ei ollut tarkoitus edes järjestää mitään synttäreitä tai muutakaan. Mutta reilu viikko ennen mun synttäreitä, kun olin kahvilla kavereiden kanssa, mun kaveri sitten heitti mulle että ”Mila sun pitäis järjestää synttärit”. Aloin miettiä asiaa ja sitä, että miten ja miloin tämä onnistuisi parhaiten. Ja sattumalta seuraavana viikonloppuna siihen oli erittäin hyvä sauma. Ja siitä se sitten alkoi.
Alun perin ajattelin, että kutsun kaverit koolle, ostan vähän jotain pientä syömistä ja vietän vaan rennon illan kavereiden kesken. Tilanne sitten ”eskaloitui” ja yhtäkkiä tarjolla olikin sitten boolia, kakkua, pitsaa, sipsejä ja karkkia. Oli koristeita, numeroilmapallot 20, tämä ei toki haitannut.

Mun synttäripäivä, tai oikeastaan koko se viikonloppu oli yhtä hemmottelua. Lauantai oli mulle kunnon hemmottelu päivä. Aamu alkoi hitaasti, koska Noellkin oli mökillä niin edes koiraa ei tarvinnut ulkoiluttaa. Söin aamupalaksi vähän mansikoita ja kävin pitkässä suihkussa, jonka jälkeen olikin sitten aika lähteä kynsihuoltoon ja sieltä kaupoille, ostamaan vähän kukkia ja muita tarpeellisia juttuja. Sen jälkeen sitten kotiin laittautumaan ja odottelemaan vieraita. Oli ihana laittautua, kun ei ollut yhtään kiire.


Kello alkoi sitten jo lähestyä 19 kun mun kaverit alkoi saapua. Vietettiin tosi rento ilta, juteltiin, pelattiin juomapelejä ja oltiin ulkona. Sivusilmällä seurattiin myös euroviisuja.
Ainoo mitä halusin mun synttäreiltä, oli se että pääsisin vaan kerralla viettämään aikaa mun kavereiden kanssa.


  


Seuraavana päivänä sitten jatkettiin mun synttäreiden juhlimista perheen kesken, koska mun vanhemmat ja koira olivat siis olleet perjantaista asti mökillä. Joten siksi juhlittiin yhdessä vasta sunnuntaina. Kun pääsin töistä sunnuntaina 16.30, menin kotiin sain vielä yhden lahjan, jonka jälkeen mun perhe kehotti mua vähän laittautumaan ja sitten lähdettiinkin Porvooseen syömään ja kävelylle koko perheen kanssa.

Ei voi kyllä muuta sanoa kun, että mulla on ihana perhe ja kaverit. Oli ihana viettää koko viikonloppu mulle tärkeiden ihmisten kanssa.



Instagram: Milasutinen
Ask.fm: Milsuuw
Youtube: Milasutinen
Snapchat: Milsuuw

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti