maanantai 11. syyskuuta 2017

UUSI HUONE!

Pari viikkoa sitten kerroinkin täällä pienestä muutoksesta joka tänä syksynä tulee tapahtumaan. Ja nyt on aika kertoa tästä täällä.

Mä oon aina..(siis niin kauan ku vaan muistan) vaihtanut mun huoneessa järjestystä, ostellut uusia sisustusjuttuja ja tehnyt kaikkea mahdollista, jotta saisin mun huoneesta sellaisen mun näköisen ja viihtyisän.
Muistan jopa myös monta monta sellaista kertaa, kun olen esimerkiksi ala-aste ikäisenä herännyt keskellä yötä ja alkanut järjestelemään kaappeja ja vaihtamaan järjestystä, kunnes joku (yleensä äiti) heräsi siihen ja käski takaisin nukkumaa. Ja heti kun äiti oli lähtenyt takaisin nukkumaan, jatkoin järjestelyä ja siivoilua kunnes alkoi väsyttää. Ja sitten aamulla kouluun. Ja tätä tapahtui usein, joskus "jäin kiinni" ja joskus en. Se oli lapsena mun sellainen pieni pahe, jos niin voi sanoa.

Eli siis mä oon vaihtanu huonetta. Tän kuun ensimmäisenä päivä oli mun veljen muuttopäivä ja se tuntui kuin omalta muuttopäivänä, koska sinä samana viikonloppuna alkoi myös remontti mun tässä nykyisessä huoneessa, joka nyt vihdoin tuli valmiiksi viikonloppuna.

Ja nyt musta tuntuu et alan mun huoneen kanssa olla sellasessa pisteessä, että oon tosi tyytyväinen mun huoneeseen ja siihen miltä se näyttää ja mitä sielä on. Tähän asti se on ollut kunnon ikuisuusprojekti. 
Siis mua oikeesti hymyilyttää koska en voisi olla onnellisempi mun huoneesta tällä hetkellä. Viihdyn siis niin hyvin tässä nykyisessä huoneessa. Ainoa mikä tässä huoneessa voisi olla hieman erilainen, on tuo Capon peti. Se nyt ei ihan väreiltään tänne sovi, mutta se nyt ei kuitenkaan haittaa koska se on Capon ja se viihtyy siinä, niin se kuuluu tänne.

Mut nyt pääsette kurkkaamaan näitten seuraavien kuvien kautta miltä täällä uudessa huoneessa nyt oikein näyttää.












IHANAA VIIKONALKUA KAIKILLE!


Instagram: Milasutinen
Ask.fm: Milsuuw
Youtube: Milasutinen
Snapchat: Milsuuw

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti