torstai 28. marraskuuta 2013

I PHONE 5S

Mä sain uuden puhelimen ja oon nii onnellinen, koska toi mun edellinen puhelin oli jo tosi huono ja vanha! :) Ja sain siis harmaan i Phone 5s.

Täällä mä vaan istun kynttilän valossa ja kirjottelen teille tätä postausta! Mut voisin kyl kertoo vähän tarkemmin tästä päivästä ni tää ei ois pelkästään kuvapainotteinen postaus.

Tänään on ollu kiva päivä vaikka tosin onki ollu hyvin tavallinen (jos uuden puhelimen saamista ei lasketa) Saatiin tänään enkun pistari ja kuullun- ja luetunymmärtämisen koe ja oon tytyväinen tuloksiin jotka sain niistä, varsinki 9½ :) kotona mä tein läksyt, katoin telkkaria, kävin suihkussa ja sitte ku sain puhelimen käyttöön en oo oikeen malttanu pitää sormiani erossa siitä! Mut nyt ois aika mennä nukkumaan, jotta jaksaa huomenna nousta! 
ÖITÄ! 











6 kommenttia:

  1. Teil on aika tiukka pisteytys. Meinaan vaa et meil jos puuttuu 1 piste ni se on 10 tai 10- ja 4 pistetki jos puuttuu ni se on sillo 9. Kiva toi uus puhelin

    VastaaPoista
  2. Mistä ostittte ton ja paljoko makso?

    VastaaPoista
  3. Oon kade tost puhelimest. Itelläni on 4s

    VastaaPoista