perjantai 23. elokuuta 2013

VIESTINOTSIKKO


Sori ku ei oo tullu pitkään aikaan postausta, oon tosi pahoillani!

Mut viimeviikonloppu meni vihdissä serkkuja vahtimassa ja tällä viikolla koko porukka tuli meille tiistaina ja lähti tänään. Keskiviikkona Riikka tuli meille ja me oltiin vähän kaksosten kaa ja sitte tehtiin omia juttuja ja sen sellasta. Torstaina Sara tuli meille ja me syötiin ja vietiin sitte kaikki lapset puistoon ja sielä sitte oltiin nii kauan että piti lähtee.. 



Tänään oli kauhee päivä koulussa! Meil oli 2h valinnaista kässää, matikkaa, mantsaa, äikkää ja enkkuu. Kivasti meinasin tänään tukehtuu kässäntunnilla strepsilsiin. :/ Ku söin sellasta ja sit se meni mun kurkkuun ja jäi kiinni, enkä mä saanu henkee, eikä se auttanu ku mun kaveri tuli yritti saada sen sillee taputtamalla pois, mut sitku se ei tullu ni ope tuli siihen ja sit sitä yritettiin saada se pois sillä  Heimlichin otteella sit se siirty ja sitte sen jälkee taas taputeltiin ja se lähti pois! SE OLI IHAN KAUHEE TUNNE, MÄ LUULIN ET MÄ KUOLEN SIIHEN PAIKKAAN KU HENKI EI KULKENU!! 




Tulevista postauksista sen verran että se kesän suosikit on tulossa varmaan alkuviikosta ja se viikon asut on tulossa varmaa lähiaikoina kans.

No ei tässä nyt tällä kertaa muuta! Moikka

4 kommenttia: