maanantai 12. elokuuta 2013

HUOMENNA KOULUUN

Moikka!

Mulla alkaa huomenna koulu 10, ja mul on unirytmi ihan sekasin...mut enköhän mä saa itteni revittyy sängystä ylös (ainakin toivon nii). Toisaalt on kiva mennä kouluun ku siel sitte näkee kaikkii frendei joita ei oo nähny kesälomalla...Oon kyl tosi innoissani ku koulut alkaa, joka on tosi outoo, ku yleensä en oo.. Seki on tosi outoo ku ollaan meijän koulun vanhimpii...Meen siis 9luokalle, jos joku ei tienny. :)
Tänään tuli kans tehtyy kouluaiheista videoo, joka on tossa alhaalla jos kiinnostaa :D 
Mä meen nyt varmaa suihkuun, siivoon huoneeni ja tänää aijon mennä aikasin nukkumaan! 



Muistakaas pistää kuvia niistä teijän koululaukuista/repuista! :33

Puspus Mila

21 kommenttia:

  1. Meillä alko tänää koulut ja ostin ihan perus mustan micmacin laukun.
    Onnee ysiluokalle!

    VastaaPoista
  2. Mulla alko koulu jo torstaina:)
    Ostin sellasen Longchampin laukun.

    VastaaPoista
  3. Tee My Day Huomisesta!!! JOOKOO

    VastaaPoista
  4. mulla alkaa koulu 26.8.2013

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Epistä!!!
      Missä sä oikein asut? ;)

      Poista
    2. Älä viitti olla näsäviisas!
      Mä tarkotin että missä päin Suomee sä asut?

      Poista
    3. Asun Sodankylässä ja meidän koulu tuhoutu yllättäen äsken:O

      Poista
  5. Epistä!!!
    Missä sä oikein asut?;)

    VastaaPoista
  6. Mulla alko koulu eilen ja mulla on Mikael Korssin laukku:-)
    Oon siis ysillä:D heh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. merkkilaukku ja et osaa kirjottaa sitä k

      Poista
    2. Ano: hah:D
      Et taida ite osata kirjoittaa sitä Michael Korssia!!
      Ja mitä sitten et se on merkkilaukku?
      Oon kuitenkin ysillä ja saan pitää koululaukkuna sellasta laukkua, josta ite tykkään!
      Itselläs on varmaan sellanen Puma reppu:D



      Poista
  7. alko 9.8 ja mulla on Fjallräven Kånken reppu violettina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äää... mäki haluisin Fjallräven Kånken repun! :D

      Poista
  8. Moikka Mila! Mä menin seiskalle, ja vähän kyllä jännitti, mutta se oli ihan kivaa! :) Mulla on joku H&M laukku. :) onnea viimeseen vuoteen peruskoulussa! :) Ps. Olet todella kaunis :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Ano!
      Mäkin menin seiskalle ja mua jännitti kans tosi paljon, mut onneks pääsin mun kavereitten kaa samalle luokalle:)
      Mulla on sellanen MicMacin ruskean värinen laukku.


      Ja tsemppiä ekaan vuoteen peruskoulussa<3

      Poista
  9. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista