torstai 11. huhtikuuta 2013

SLENDEER


JEEE! nyt on kokeet tehty! :) pitkään aikaan ei oo kokeita koska seuraava koe on vasta 24.4. joka on kemian koe! ://  Ja huomenna mulla on mopokortin eka teoria tunti! ja sit alkaa viikonloppu!! ihanaa must tuntuu et tää viikko ois menny tosi tosi hitaasti  mut onneks huomen on kouluu vaa 4h koska koulu alkaa 10 ja loppuu 14, sitte mun pitääki lähtee joskus ennen 15 menee kohti mopokouluu, joka on viherlaaksossa!
 Latasin tänään iPadille Slender man:in ja oon nyt koki illan pelannu sitä! (y)  
Mutta ei täsnyt muut taidan nyt mennä tekee jotain järkevää! :) 
ÖITÄ KAIKKI! ♥ Mila

12 kommenttia:

  1. Kiva et sul ei oo niin pitkä koulupäivä. Mulla on kouluu 8.15-11.15 ja joo sua varmaan kiinnosti tosi paljon:)

    VastaaPoista
  2. Mutta meillähän on ruotsin koe 16. tätä kuuta, meillä A-ruotsinlukijoilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ONKO??!! mä luulin et se on vast samal viikol ku kemian koe!

      Poista
  3. Ei.. Anja siirsi sen. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainiin mä unohdin, en varmaan kuunnellu tunnilla=D

      Poista
  4. Mäki meinasin unohtaa. :9

    VastaaPoista
  5. Mikä toi kaulakoru juttu on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siin on niinku 3 naulakkoo joissa on jotain mun kaulakoruja roikkumassa

      Poista
    2. Näyttää kivalta!

      Poista
  6. Voitko tehdä uuden huonepostauksen?

    VastaaPoista