torstai 18. huhtikuuta 2013

CHILLING


JEEEEEEE!! Koulussa meni tänään TOSI hyvin! sain mm. kaksi aktiivista tuntityöskentelyä merkintää ja saatiin vihdoinkin TT:n kokeet ja sain siitä 9+ ja oon nii ilonen koska en lukenut kyseiseen kokeeseen yhtäää! Kun mä tulin kotiin oon vaa chillaillu, ollu koneella, syöny ja pelnnu iPad:il! Ja nyt mä jatkan susikoira-kirjan lukemista...ku se pitää lukee ja tehä siit joku miljöö juttu...siis. Äikässä! 
Ainii illalla tulee viidakon tähtöset


TT:n koe! (Y)


Jack London Susikoira
: Mila  

16 kommenttia:

  1. Onnee 9plussasta !!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tässä huomataan kuinka omahyväinen ja itsekeskeinen joku voi olla :D Heruttelu on tullut jäädäkseen sekä blogeissa itse kehuskelu ja huomion hakeminen, hoh hoijaa....

      Poista
  2. Onko tuo susikirja hyvä;) onnee ysiplussasta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo hyvä kirja, koska se on nii tylsä! Kiitos! :)

      Poista
  3. Koska oot saanu Ipad:n?
    Paljon maksoit siitä?

    Onnee 9+

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se ei oo mun oma, vaa meijän perheen.. en tiiä paljo makso!
      Kiitos! :D

      Poista
  4. Viidakon tähtöset on muuten hyvä ohjelma. Itsekin katon ne aina kun ne tulee.
    Kummasta joukkueesta sä tykkäät?

    POMMIT VS TARZANIT

    Mä ite tykkään enemmän Tarzaneista. Ne on mun mielestä parempia kuin Pommit.
    POMMEISSA ÄRSYTTÄVIN TYYPPI ON SE MINNA!!!
    JA POMMEISSA EI OO OIKEIN HYVÄÄ YHTEISHENKEE. KUN SIEL ON SE YKS TYTTÖ (jonka nimee en muista) EIKÄ SE SAA KOSKAAN SUUN VUOROO. JA TOINEN ÄRSYTTÄVÄ TYYPPI POMMEISTA ON SE PLAYBOY TYYPPI (inhoon sen aurinkolaseja!)

    TARZANEISSA PARHAIN TYYPPI ON SABINA<3
    TARZANIEN ÄRSYTTÄVIN KILPAILIJA ON SE JOKA ON NÄYTELLYT JOSKUS SALKKAREISSA. JA EIKS SE OO JO VÄHÄN LIIAN VANHA VIIDAKON TÄHTÖSIIN??

    JA SE NIKO... VOI EI OIKEESTI... SE OLI NIIN ILOINEN KUN SIEL LUKSUS LEIRILLÄ OLI SIIN VESSAN OVES MIESTEN JA NAISTEN VESSAN KUVA.
    JA SE ON NIIN TYTTÖ.
    KILJUKIN EDELLISESSÄ JAKSOSSA KUN NE OLI UIMASSA:) MIKÄKÖHÄN SILLE OIKEIN TULI?

    joo mut tos oli noi mielipiteet noist viidakon tähtösistä.
    Joo eli kumpi joukkue on sun mielestä paras. Ja kuka on sun lempi kilpailija?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla ei oo lempijoukkuetta! eikä lempikilpailija!

      No oon samaa mielt et se salkkareissa näytellyt susanna on liian vanha!

      Se Niko on iha neiti! :D

      Poista
    2. No niin on:)
      Hyvä että ollaan samaa mieltä♥

      Poista
    3. älkää dissatko nikoo se o just ihana ja sulone se syö ruohoo <3

      Poista
    4. Joo onhan se kuitenkin sukupuoleltaan MIES (ehkä) ♥

      Poista
  5. milloin uutta postausta ????? ja minkä postauksen aiot tehä? anteeks ku mua kiinostaa! sori ku jatkan vielä! ootko instagramissa? jos oot mikä sun nimi on? jos ett oo ajotko mennä instagramiin? kiva jos vastaat näihin! :) t: sun ihailia!

    p.s voitko tehä semosen videon missä näytät sun kevään suosikit?
    pp.s nyt mä loppetan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Entiiä millon tulee postaus ja mikä se ois...
      En oo instas... ja oon ajatellu kyllä meneväni!
      :DD
      Joo ehkä jossain vaihees! :))

      Poista
    2. Kiva ku vastasit!

      Poista
    3. Se Niko on ihana! <3

      Poista