maanantai 19. marraskuuta 2012

Viikonloppuna mul oli paljon tekemistä: 
Lauantaina: menin Saran kaa selloon ja ku tulin sielt joskus puol 5 ni seit joskus 5 aukaa me mentiin koko perheen kaa Vihtiin ja sit tultiin sielt joskus vähä enne 12
Sunnuntaina: Olin mun kavereitten synttäreil kattomassa sitä aamunkoi osa 2:st.! se oli ihan sairaan hyvä!

Tänään koulussa oli iha kiva päivä mul oli: Hissaa, mantsaa, ussaa, 2h kässää, ruotsii ja vikaks äikkää. et oli ihan normaali päivä. Ku tulin kotiin oon vaa dataillu ja jutellu mun frendeille faces!





           
Sello ostokset:
5.87 e
1,20 e
1,20 e
4,90 e
Huom!: tausta


24 kommenttia:

  1. Oot muuten kaunis mut noi kulmakarvat on aika järkyttävät.. Et kannattais ehkä panostaa niihi eikä tehä tollasii ohuit eri muotosii ja kokosii viivoi :s

    VastaaPoista
  2. Sä et tiiä mitään... :)

    VastaaPoista
  3. Milsuuuu oot kaunis! <3

    VastaaPoista
  4. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Miksi pidät blogia, kun ketään ei kiinnosta mitä sä aina ostat:-) Ei pahalla, mutt jotain kiinnostavampia juttuja voisit kirjoittaa. Vaikka vaatekaappipostauksen, tai jotain muuta kiinnostavaa, muttei mitään tylsiä juttuja.
    Voisit vaikka tehdä kampauspostauksen laukkupostauskin kävis, ja olis kiva nähdä, että minkälainen huone sulla on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on tulos vaatekaapin sisältö,huonepostaus ja laukun sisältö postauksen oon jo tehny... mut jos sua ei kiinnosta ni sun ei tarvii sitte lukee tät blogia!

      Poista
    2. No joitakin nyt vaan sattuu kiinnostaa. Mut sua ei näköjään joten mee lukee jotai toist blogi. Mut älä tuu tänne kirjottelee mitään tollasii juttui.
      Ja on aika älytöntä että tuut kirjottelemaan tänne et mitä MILSUUUN pitäis kirjoittaa. Se saa kyllä ihan itse kirjoittaa mitä haluu, onhan tää kuitenkin sen ihan oma blogi. Joten ala sä sit kirjoittaa ihan omaa blogia jossa saat kirjoittaa mitä ikinä päähän juolahtaa.

      Poista
    3. Tää oli siis tarkoitettu tolle sun yllä olevalle kommentille eikä sulle. Sori

      Poista
  6. Oon lukenu su blogia ja tykkään siitä TOSI paljon:) äläkä välitä siitä mitä muut kirjoittaa ne ei vaan tiedä mistään mitään.
    Ja jos sua ei haittaa nii mä kysyisin et mikä puhelin sul on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)) ja mul on nokia N8

      Poista
    2. Ok mul on nokia lumia 900
      Hauskaa päivää sulle ja nähdään sitten seuraavan postauksen parissa. Eiks oo aika paljo lunta tuol ulkon:) Moikka!

      Poista
  7. Mitä blogeja sä luet?
    Mä luen yleensä Strictly Style ja Mungolife blogia
    Luen niitä päivittäin, ja käyn myös sun blogissa joka päivä katsomassa että mitä olet päivän aikana mahtanut kirjoitella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luen ihan satunnaisesti kaikkii blogei mitä satun löytää... :))

      Poista
    2. Okei
      Mut käy ihmees kattoo noita blogeja:)

      Mitä sä toivot joululahjaks?

      Poista
    3. toivoin rahaa, uutta pipoo, farkkuja, uusii meikkei....jne entässä?? :)

      Poista
    4. No mä toivon mustia farkkuja, rahaa, vaatteita, kenkiä, laukkuja.
      No siinä tais sitten olisikin ne mun joululahja toiveet.

      Poista
    5. Ai niin mä toivon myös lahjakortteja mun lempi vaatekauppoihin.

      Poista
    6. Toi on hei vähä idioottimaista kirjoittaa tänne et mitä toivoo joululahjaks.
      Kun eihä ketää kiinnosta mitä toiset haluaa joululahjaks.

      Poista
  8. Sä muistutat yhtä Vilmaa, joka on 7 luokalla.

    VastaaPoista