sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Viikonloppu♥

Perjantai: Koulussa oli nenäpäivä muotinäytös, eikä mitenkää muuten erikoinen koulupäivä. Ilalla menin sit Saran & Pinjan kaa kalikselle. Oli tosi kivaa! Tulin sielt sit kotiin vikal dösäl ni olin kotona joskus 23.45.

Lauantai: Mun kummitäti ja kummisetä tuli meille aamupäiväl Brunssille. Sit sen jälkeen laitoin mun kummitädin ja äitin hiukset, ku olin laittanu niitten hiukset ni mä lähin selloon mun kavereitten kaa. tulin sielt joskus 5 ja sit joskus puol 6 Sara & Pinja tuli meille. Leivottiin mutakakku ja sit joskus 8 jälkeen mentiin dösäl kalikselle. Tulin kalikselta kotiin joskus puol 11. Kotona tein isänpäiväkortin mun iskälle, datailin, katoin telkkarii ja menin sut nukkuu joskus 01 yöllä.

Sunnutai/isänpäiväTänään oli siis isänpäivä♥ me syötiin pizzaa ja kakkua. Oltiin muutenki vaa perheen kesken koko päivä...  


Nina, Sara & Mä
Suvi-Tuuli & Sanna
Mä & Riikka

Mila

4 kommenttia:

  1. oootpa sä nätti ! (:
    liityin sun lukijaks , kivan olonen blogi ja sun videot on kivoja !

    http://my-lovely-life1.blogspot.fi
    olis kiva jos liittyisit :-)

    VastaaPoista
  2. Mikä toi möntti on viimeses kuvas? :D jooo näytti hauskalta mut kiva blogi :)))

    p.s
    http://mygrazelife.blogspot.fi/
    Käy tsekkaamas ja liity lukijaks jos kiinnostaa ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis siin on perunamuussii ja riistakäristystä :))

      jjuu käyn kattoo ;))

      Poista
  3. kivat silmälasit!
    Sopii sulle tosi hyvin:)

    VastaaPoista