maanantai 28. toukokuuta 2012

:DDD

Anteeks et nyt on ollu tällanen postaus tauko! : /
Viimeviikol ei oikeen tapahtunu mtn....

Perjantaina tulin kouluist menin kotiin olin kotona jonkun aikaa, sit mun kaveri tuli meille vähäks aikaa...Sit ku se lähti ni menin Kiian kaa ulos. Kiian kaa oltiin ulkona, käytiin ässäs sit mentiin meille kattoo leffaa...sit ku kello oli jotain 10 Kiia lähti kotiin

Lauantaina mentiin käymään meijän tutuilla, tultiin sielt joskus 6-7 aikaan. olin hetken kotona ja sit menin myllikselle Saran, Pinjan kaa ei voitu olla siel kauheen kauaa koska siel oli ihan vitusti hyttysii ja itikoit! : // Ni päättettiin mennä sieltä sitte shellille lähettiin sielt joskus 20.23 kotona kattelin telkkarii ja datailin...menin nukkumaan joskus 12-1

Sunnuntaina olin annan kaa johonkin 4 ja sit loppupäivän olin Saran kaa! : )) me otettiin kuvii ja sit sara teki musta sellasen jännän videon : DD Sit menin nukkumaan jnejne

Tänään olin koulussa (niinku tavallista) koulun jälkeen Julia tuli meille ja me tehtiin vähä kaikkee...! 

Huomennä mennään lintsille, se tulee olee kivaa!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti