tiistai 15. toukokuuta 2012

Blogi!

Olin päätäny et teen oman blogin sit ku oon 14 eli äitienpäivänä! Ku tein mun kavereiten kaa yhteisen blogin ni siit sain innostusta tehä tän oman blogin! :) 

Eli tänää olin koulus ihan normaalisti... sit ku koulu loppu olin Saran ja Anskun kaa meil. Ansku opetti meille vähän ussaa koska meil on huomen koe (enkä osaa siit mitn)! xD Sit ku sara lähti tein anskun kaa kolme sivuu muistiinpanoja (ussasta) sit Ansku lähti sinne tanssiin... Ku Anskun  tanssi oli loppunu me mentiin ulos hengailee ja käytiin siin sit samanl ässäs... sit käveltiin ympäriinsä ja otettiin kuvii! Ku kello oli jotain 20:10 ni Ansku lähti dösäl kotiin ja mä menin kotiin, ja nyt kirjottelen tänne blogiin ja aijon koht kattoo ehk vähän telkkarii ja lukee ussaa ja mennä nukkumaan! :) 


1 kommentti:

  1. Ihan super söpöä!:)Voi,sua olet jotenkin niin pikkunen!<3

    VastaaPoista