tiistai 25. joulukuuta 2012

Christmas! ♥

ANTEEKS!!

Mä en voi tehä sitä joululahjojen esittely videoo, koska mä en ehi tehä sitä huomenna, ku mä meen mökille...mut teen sen sen heti ku tuun mökiltä!!


mut voisin kertoo teille vähän mun joulusta! 

-Jouluaattona mun serkut (2v,2v ja 5v) tuli meille, niitten kaa oltiin ulkona ja leikittiin kaikkii leikkei sisällä,syötiin TOSI hyvin ja joulupkku tuli sit joskus puol 7

-Joulupäivänä (eli tänään) ku mun serkut lähti joskus 16 aikaa, sit olin hetken ulkona ja menin sisälle kattoo telkkarii...! :) Illalla kävin sit saunassa ja pakkailin vähän tavaroita mökille! 

No mun joulu ei ollu mitenkää erikoinen! Toivottavasti teillä oli tosi kiva joulu, mulla ainakin oli kiva!! 

ÖITÄ!


19 kommenttia:

  1. Pidä hauskaa mökillä Milsuuuu!
    Ja tee sä se video/postaus sitten kun vain ehdit:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu pidän! :))
      Teen sen ku tuun mökiltä...

      Poista
    2. miks tyypit sanoo milsuuu :DDDDDDDDDDDDD SE ON MILA!



      LOL XD

      Poista
    3. No voihan sitä sanoo Milsuuuuks tai Milaks

      Poista
    4. koska blogin nimi on milsuuu d4444.. eix se sit oo vähä niiku lempinimii milalleeehhh ?? ;;OOOOOooo kutsun milsuuxx koska se on ihQ

      Poista
    5. Mä oon ihan sata prosenttisesti samaa mieltä kuin sä.
      Sehän on niinku lempinimi ku jotkut kommentoi et jos kirjoittaa johonki kommenttiin milsuuuu niin sit heti kirjotetaan "se on Mila eikä mikään Milsuuuu"

      Poista
  2. Milloin teet postauksen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Milsuuuu tekee joululahja postauksen sit kun se tulee mökiltä.
      Voisit lukee noit kommentteja mis on kysytty Milsuuuulta et koska se tekee postauksen ja milsuuuu oli vastannut et se tekee postauksen sit ku se tulee mökiltä ja se lukee myös tossa ihan postauksen alussa mut aika pienellä

      Poista
    2. Milalta* ei milsu ..

      Poista
    3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  3. Paljo rusto sattu? enemmä ku perus korvikset? ja onks tullu mitää ongelmii siitä? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en muista paljon sattu ku otin joskus 4 lopus tai 5 alus, sattu enemmän ku perus korvikset, ei oo tullu mtn ongelmii

      Poista
  4. 51 LUKIAAA ♥ onneee !!! ethän ikinä lopeta blogia vaikka jotkut ilkeet anot sanoit mitä mut pointti: älä koskaa lopeta blogggaamsita! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, en oo ainakaa aatellu lopettaa bloggaamista!<3

      Poista
    2. Milsuuuu et saa KOSKAAN lopettaa BLOKKAAMISTA
      ET KOSKAAN
      ET KOSKAAN
      ET IKINÄ

      Poista
  5. mä sain joululahjaks:
    2 H&M lahjakorttia = 90euroa
    Neuleen
    Jakun
    Housut
    Suklaata
    Säärystimet
    Rintsikoita 3kpl
    Pyjaman
    Ihanat saappaat
    Leffa liput

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3
      Sunkin saamat lahjat oli kivoja<3
      Osaatko päättää että mikä saamistasi lahjoista oli kivoin?

      Poista