sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

11-12.7 Paula & Vera tuil meille joskus 1-2 aikaan...sit me mentiin meijän asuntoautoon, oltiin siel oikeestaan koko päivä. Sit mun serkut tuli meille joskus 4 sellasta. sit seuraavana päivänä oltiin taas uslkona sit joskus iltapäivällä me lähettiin viemään mun toista serkkua lääkäriin koska sil oli niin paha yskä, ja se oli kurkunpääntulehdus sen jälkeen me mentiin marketanpuistoon...

13-14.7 Paula & Vera tuli meille yöks. me oltiin ulkoina, pelattiin ja mentiin nukkumaan joskus 2-3 aikaan...sit seuraavana päivänä herättiin 6 ja puettiin, syötiin...jne sit07.35 me lähettiin valtteriin oltiin siel valtteris ja sit käytiin viel H&M:ssä ja seppälässä... sit tultiin kotii ja mä rupesin vaihtaa vaatteit uja laittaa hiukset koska me mentiin meijän naapurin synttäreille... tulin sitl joskus 01.30 kotiin... Siel synttäreil oli kivaa ja mä voitin mun pelkoni ja menin laulaa koko  porukan eteen! 




















4 kommenttia:

  1. Mun mielestä toi sun asu tossa yhessä kuvassa on aika aikuismainen ja vähän liian paljastava.

    Ja se on vaan mun mielipide:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikä nois asuist...ku tos on niinku 5 eri asuu?? :DD

      Poista
    2. no toi seitsemäs kuva tietenkin kana aivo XD

      Poista
  2. Kana aivo? Aikuismainen & paljastava?
    Hahhah, salli mun nauraa sulle! Toi ei oo paljastavaa nähnytkään..

    VastaaPoista